Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 czerwca 2012

moje zakupy z Avonem

Wooow alez mnie tutaj dlugo nie było!!! Już ponad miesiąc od ostatniego posta.
W dniu wczorajszym mój mąz dostarczył mi zamówienie z Avonu jakie skladałam  u kochanej teściowej .
Strasznie nie mogłam się go doczekać, a to z jednego powodu- Płynu do kąpieli!!! Niby nic ale jak cieszy. Jestem wręcz uzależniona od nich. Za każdym razem zamawiam więcej jak jedna butlę. Nie potrafie się kąpać bez zapachu płynu i tej pianki jaka tworzy.

Tym razem w moje rączki wpadły dwa opakowania płynu do kąpieli po 500ml każde(czyli małe)- zapach French Lilac oraz Pink Magnolia. Zapachy rewelacyjne. Były w jakiejś promocji także kosztowaly mnie 17,98 za 2 szt. myslę że cena bardzo rozsądna.
Następnie dorzuciłam Spray przyśpieszający wysychanie lakieru do paznokci- kupiłam go pod wpływem dobrej recenzji Agusławy=) z bloga Klik. Wcześniej uzywałam tylko kropelek przyspieszających wysychanie lakieru z Inglota i byłam bardzo zadowolona, zobaczymy jak ten sie spisze. Poj. 50 ml-czyli w porównaniu do Inglota to jest KOLOS koszt 12,99.
Oprócz płynów do kąpieli moja pasja sa peelingi/scruby do stóp marki Avon. W moje łapki wpada chyba kazdy nowy jaki pojawi się w katalogu. Tym razem moje oko zawiesiłam na Złuszczającym peelingu do stóp. Ciężko mi jest na jego temat cokolwiek powiedzieć gdyz jeszcze go nie uzywalam. Ciagle mam jeszcze mój poprzedni scrub z sola morską, który pachnie rewelacyjnie, tak wakacyjnie. Koszt peelingu  to całe 7 zł

A jak już wzięłam peeling no to pomyslałam że wezmę tez krem na noc do stópek. I tak zakupiłam Rewitalizujący krem do masażu stóp na noc(swoją droga jakis masażysta by się przydał). Cena 9 zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz