Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Promocja w Sephora

Post z serii" zapomnianych". Pamiętacie jeszcze promocje w Perfumeriach Sephora dotycząca wymianki starych kosmetyków do makijażu na nowe marki Sephora z 50% rabatem. No właśnie i ja skorzystałam z tej promocji.
na wymianę do mojej Sephory poszły : lakier do paznokci Matte z firmy Avon-totalnie nie udany produkt. Odpryskuje już tego samego dnia po nałożeniu! oraz jakiś bublowaty allegrowy pędzel z równie bublowatej kolekcji pędzli 100 w 1!
W moim koszyczku natomiast znalazły się takie odpowiedniki zwróconych produktów:
-lakier do paznokci w kolorze brudnego różu oraz pędzelek do nakładania różu na policzki.
Łączna cena moich zakupów to jakieś 30 zł, co uważam za dobre osiągniecie.

Jeśli chodzi o lakier do paznokci to jestem z niego zadowolona. Pędzelek odpowiedni łatwo nakłada się nim lakier i rozprowadza się po płytce paznokcia, kolor taki jak widać w słoiczku, nie było zaskoczenia. Trwałość do 3 dni przy jednoczesnym zmywaniu, gotowaniu i zabawie z dzieckiem;) co uważam za sukces.

Pędzel natomiast jest milutki w dotyku zbite włosie , które nie wypada, wygodna raczka, czyli jednym słowem jestem mega zadowolona.
Moje postanowienie na najbliższe miesiące -WYMIENIĆ WSZYSTKIE PĘDZLE Z ZESTAWU 100 W 1 NA NAJPOTRZEBNIEJSZE I ZAINWESTOWAĆ W JAKOŚĆ.
Poniżej kilka fotek moich promocyjnych zakupów.





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz